betus00 _gamze01 ben can hastanesine Mehmet bal hocamızda takipliyim. çok memnunum doğumumu da kendisi yapacak
zskgnd _gamze01 egepolde Bülent Turgut ay ya gidiyorum ilk gebeliğimde onunlaydı şimdi 2 gebeliğimde de onunlayım ve arası çok az gebeliklerimin gerçekten çok güzel takip ediyor öneririm 💕
dalyaluna35 Nurdan Yıldız a gidiyorum mavisehirde kendi kliniği var, doğumları can hastanesinde yapıyor
glsrrnn @ozy64 doğum ücreti hakkında görüştünüz mu acaba gebe sliyor mu şuanda da ben 30 hafta Türkiye ye döncem doğum için alır mı diye araştırıyorum da
ozy64 glsrrnn ben devlet hastahanesinde dogum yapacağım ücretsiz ama yaşadığım şehirde özelde 90bin sezeryan