sln112 Kızlar 33e kadar hareketleri iyiydi ama bi kaç gündür azaldı ve ben korkmaya başladım herkes yeri daraldığı için diyor ama 36. 37. Haftalarda yavaşlar diye bekliyordum erken değil mi
clkmry sln112 benimde 30 dan sonra azaldı doktor günde 4 kere hissetmen yeterli dedi meyve suyu içip sola yat bak bakalım
vanilya_kokusu_ sln112 tatlı bişey ye sola Uzan ben yasin suresi açıp karnıma koyuyorumm maşallah iki saniye durmuyor 🥹😚
klncbebek sln112 benimde aynı geçen hafta 32 de doktora gittim nstde hareket say dedi bi sıkıntı çıkmadı ama yine aynı eski hareketleri yok özellikle gece hiç oynamıyor artık akışına bıraktım yoksa kafayı yiycem bir an önce doğsunlar hayırla
bsrbrkysr184_ sln112 34 haftada bnde aynı hissiyatı aldım hareketleri daha yavaş vurmaya fln başladı gibi geldi doktorum günde 6 ila 10 arası normal dedi şuannkafasına göre takılıyor içerisi daraldı artık malum 🥲
sln112 clkmry canı isterse hareket ediyor yemek yedim hareket etmedi biraz zaman geçti uzandım hafif hareketlerini hissettim
vanilya_kokusu_ Fatmanur_0416 teşekkür ederim canım 😘 evet ilki Makat gelişi di sezeryan oldum buda makat geliş 😙🥲
sln112 bsrbrkysr184_ giderek azalıyorsa son günleri tahmin bile edemiyorum sürekli dürterim heralde hareket etmesi için 😬
jalepone sln112 evet gittim şimdi geldim Nst çekildi hocam sağolsun baktı bir preoblem yok dedi makat gelişti dönmüş belki yorulmuştur dedi Allah’a şükür sıkıntı yoktu