Ftmn123- eğer düzenli adet döngünüz varsa 2 martta olursun ama 1 2 gün erken yada 1 2 gün geç olabilirsin ama sende benim gibi gebeliği düşünüyorsan yarın erken gebelik testi alabilirsin öyle bakabilirsin ben dün erken gebelik testi yapmıştım pozitif çıktı yarın da normal gebelik testini deniycem bi