anethole Kızlarr son bir haftadıe özellikle el ve ayaklarımda ciddi şişlik hissediyorum. Ayakkabılarım olmuyor ellerim acıyor. 36. haftadayım. Bebek ters dönüyor. Ayaklarımı yükseğe koyarsam yine ters döner diye düşünüyorum. Bu şişliğin başka çözümü var mı ?
anethole kayrosmom bugün yapıcam zaten ters nere dönecekse dönsün 🥲acı bir sızlama var özellikle sabahlarıı oy dağlarrrr bi doğursaydım hayırlısıyla