Kilosu hep normal giderken son haftada doktorum 2600 ölçtü karın çevresi geride vs dedi hemen 3gün sonra detaylı bakılması için yönlendirdi orada 3370civarı ölçüldü zaten bir kaç gün geçmeden doğum yaptım 3320doğdu oğlum. Devlete mi gidiyorsunuz bilmiyorum ama cihazların eskiliğindede kaynaklı bence yanlış ölçüm oluyor. Onun dışında bebeğinizin ölçülen kilosu gayet normal her bebek 4kg doğacak diye bir şey yok🤗