gizemelisa Son 4 gün ama hala gelen giden yok, şunu kesin yap doğum başlar dediğiniz bir şey var mı ? Suni sancıya gerek kalmadan önerilerinize çok ihtiyacım var 🥹🥹
eed21 prenses99 MaşaAllah ben hayatta yürüyemem üç saat bi yerden sonra karnım kasılıyor bende mi sorun var bilmiyorum ki biraz yürüyünce dayanamıyorum
prenses99 eed21 ama benim ilk hamileliğim hiç zor geçmedi bu ikincide bende yüreyemiyorum napcam bilemedim kasılmalar başladı yürüyünce zorlanıyorum
gizemelisa annebebekelo evet yapıyorum 3 gündür ama etki etmedi altında yorumlarda hemen başladı yazmışlar ama olmadı
annebebekelo prenses99 maşallah 🤍 ben de 35+1’deyim de doktorum bol bol yürü ve çömelme hareketleri yap dedi. Ben de yürüyorum her gün ortalama 4-5 bin adım atıyorum ama sıklaştırsam mı erken mi bilemedim
gizemelisa mavikalpvemavikalp yok yok kalmasın o kadar 😂 iznim 40. Haftaya kadar , yurtdışında doğum yapacağım Burda doktora ulaşım tekrar rapor almak ve konsolosluğa bunu götürmek çok zor 😥 eşimin yanında doğum yapmak istedim hamileliği ayrı geçirdim