glshhh17 Bebeğim gayet normal gelişim halindeyken bugün doktora çıktım .29 hafta gebeyim karın çevresini 33 hafta ile uyumlu gördü.böyle bir durum yaşayıp sonradan düzelen var mı? Yada ultrason da bazen yanlış ölçüm olabiliyor mu?
eylul016 glshhh17 1 ay çok fazla bence doktorunuz yanlış ölçtü tekrar baktı mı yada başka bir doktora daha muayene olmayı düşündünüz mü
glshhh17 zeyn3521 yaptırmadım yükleme .açlık şekeri mi ölçtürüyordum .haftaya çağırdı açlık şekerini ölçtüreceğim tekrardan .herşey normal gidiyordu
glshhh17 gzmnrhal hiç birşey demedi ne gibi sorunlar olacağı ile ilgili .1 hafta sonra tekrar çağırdı
zeyn3521 glshhh17 anladım canım, bazen gebelik şekerinden dolayı da karın çevresi hızlı büyüyor . O yüzden sordum
eylul016 glshhh17 korkmayın sakın siz ama bana doktor yanlış ölçtü gibii geliyor umarım herşey yolundadır sağlıkla vaktinde gelsin bebeğiniz🙏♥️