Kızlar bu sabah kalktığımda iç çamaşırım azıcık ıslaktı umursamadım terlemiş olabilirim oyle ıslanmıştır diye bugün randevum vardı şehir hastanesine takipliyim doktoru beğenmedim zaten de muayene oldum herşey iyi dedi 39+0 ım 2.gebeliğim yolda dönerken arabayla içimden bişey aktı hissettim sıvıyı ama çiş değil suyum geldi sanırım sonra eve geldim iç çamaşırımı değiştim ama şuan gelen giden bişey yok bu durumu yaşayan var mı