gebekelebek 19.haftaya gireceğim bebeği hala kasıklarımda hissediyorum kasıklarım ağrıyor böyle olan var mı
busra4646 gebekelebek çok normal bebek daha minik kasiginizda olur doktor Ultrasonda bile ordan bakar daha
hariboom gebekelebek 19+1 bende bebegi hissetmiyorum bile hala… biraz ayakta kalinca kasiklarima vuruyo ve asagima vuruyoo.. normaldir diye dusunuyorum rahim buyudugu icin
gebekelebek busra4646 bu ikinci gebeliğim ilk gebelikte böyle hissetmemiştim ama bunda sürekli kaşık Ağrısı
hariboom gebekelebek benimde vajinada hissediyorum sanki 2 gundur pit pit gibi ama eminde olamiyorumm kasikta hic hissetmedim bebegi.. benimde karnim ben vikmadi zaten ikinci gebelikte hemen buyur demislerdi buyumedi🤣