2021 de Mustafa sağlamda doğum yapmıştım herşey mükemmeldi. Doğum sonrası da deri altı implant önermişti onu da yaptırdım ve çok rahat ettim. Süresi dolunca çıkartık ve şimdi 2. Bebeğime hamileyim ve onu da Mustafa sağlam da takipliyim.
Nasipse nisan sonu doğumum var. O kadar güzel bir ameliyat ekibi ve bal kayma bir anestezi uzmanı var ki sırf onun için başka hiç bir yer düşünmedim bile. Anestezi sonrası ne bir ağrı ne bir bulantı hiç bir sorun yaşamadım.
Doğum sonrası doktorumda kontrole geldi kat genlileri de gayet ilgili ve alakalıydılar.
Ücret konusuna gelince 48 dediler ama nişanda artabilir ay başı tekrar sorun dediler bakalım ne olacak