Hasreterel Xaleyeren bide her agrım oldundunda aha doguruyorum galıba dıyorum tecrubelı olunca ınsan anlıyo galıba 37+3haftalıgım ılk hamılelıyımde hıc bılmıyodum nasıl bı agrıylan karısalasacamı ama artık bılıyorum
Hasreterel Damla1212 aynen benımde bı oglum var onu dusunuyorum bende nasıl olcak aklım hep oglumda kalcak
Damla1212 İnstagram normal dogum yapnlari izliyrm kiskaniyrm ins bizimde boyle mutlu sonla biter hemn ayaga kalkiyrlar
Damla1212 Hasreterel evt ilk hamileligim birdrn geldi sancilarim gece sirtim agriyrdu bn anlamadim sabh nisan geldi hastneye gittigimde bebek asagidaydi dogumum baslamis
Xaleyeren Damla1212 yok canım daha belli olmadı bende doğumhameye girdim ilkim kolay oldu çok şükür ay canım çok saol bende sana dua ederim 🙏🏻🙏🏻