Ben bu gün gebelik planı için kadın doğuma gittim tahmini ovülasyon 28 Şubat görünüyor doktor smear verdin mi dedi vermedim deyince hemen test aldı. Smear alındığı için biraz ağrım ve kanamam var hem de Smear günü ilişki önerilmiyormuş. Ovülasyona yakın olduğu için bu günü değerlendirmek istiyorduk ama olmadı. Yarın ve 28i olacak böyle şansımız azalmış olur mu sizce