Merhabalar 36+4 te erken doğum yaptım kızlarım çok şükür küveze girmediler, birisi 2510 birisi 2660 doğdu bir gün hastanede yattım dün çıktım ancak bebişler sürekli uyuyorlar emziremiyorum memeyi tutamıyorlar bile😔 yetişemiyorum emzirmek için çok uğraşıyoruz akabinde mama yedirmek için neredeyse yarım saat uğraşıyoruz derken ikisini sırasıyla yapmam sebebi ile 2 saate geçebiliyor mama vermem , sarılık olmalarından korkuyorum mamayı da enjektörle 10 CC bilemedin 15 CC fUalan alıyorlar daha fazlasını yediremedim ne yaparsam yapayım, bu aralıkta doğan bebişlerinize ne kadar mama verdiniz sarılık olmalarından korkuyorum elimden geleni yapıyorum ama ne emebiilyorlar ne mama yiyorlar, emmedikleri içir sütümde çok gelmiyor