simgeplbyk Nasıl geçiyor Mayıs anneleri bizim biraz sancılı geçiyor artık bel ağrıları bacak ağrıları vurmaya ve heyecan bastırmaya başladı sizler ne durumdasınız 🥺🥹🩷🩵
nurellaaa__ simgeplbyk 28+1 günlüğüm o kadar ağır grip geçiriyorum ki kafamı hissetmiyorum o sebeple hamilelikte çok fazla aklıma gelmiyor sadece uykular haram onu biliyorum 🤦🏼♀️😃
senemtolga simgeplbyk belimin tam orta noktasi cok ağrıyor sağ sol donmek iskence mide yanmasi bogaz yanmasi zirve 20. Haftamdab beri kasilmalarim var. Yurumek iskence nefes almak iskence uyumak desen hak getire 🤣 ama genede sukurler olsun. Rabbim sağlıkla kavustursun Yavrularimiza az kaldi 🙈
simgeplbyk hivdil ayy kuzum vallaha bende öyle hiç bir şekilde durulmuyor bide ramazan misafirleri falan derken insan iyice yoruluyor 🥺
simgeplbyk dil65_ ya benimki sürekli otururken özellikle orama çok ağrıdı saplatıyor yattığım zaman ne soluma ne sağıma yatabiliyorum sürekli vuruyor Allah’ım bir an önce sağlıklılıklı bir şekilde kucağımıza almayi nasip etsin 🥹
ekncgdss Benim kasık kemiklerinde de ağrı oluyor bide sürekli sola yatmaya çalışmaktan sol tarafım mahvoldu yatıp kalkarken zorlanmaya başladım şimdiden böyleyse önümüzdeki haftaları düşünemiyorum 30+0′ız🥲
rumeysa_ttkrky16 Bende 28+ 5 günlüğüm mayisami denk gelir erkenmi doğar bilemiyorum 2. Oğlum 35 haftalık doguverdi birden geldi sürpriz:)
simgeplbyk rumeysa_ttkrky16 kuzum vallahi derlerken kız çocuğu Daha çabuk gelir derler bizde de erkekler biraz zorlar derler ama Allah’ım sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin 🥹
simgeplbyk nurellaaa__ geçmiş olsun kuzum Allah yardımcın olsun vallahi hamileyken hasta olmak çok zor ya gerçekten ben bir ay çektim ve neredeyse 2 ayda bir çekiyorum bunu 🥺🤕
simgeplbyk nurcan314_ uykuyla bir sorunum yok ama gece yatınca sanki uyuyacağım diye hiçbir şekilde durmuyor ne sağda yatırıyor ne solda yatırıyor Bizim de böyle bir sıkıntımız var 🥹
simgeplbyk senemtolga amin kuzum inşallah aynı duyguları ben de yaşıyorum aynı hisleri bildiğim böyle sanıyorum ki sanki doğumum başlayacakmış da onun sancılarını yaşıyormuşum gibi hissediyorum yani 🥹
lol 28+2 deyim bnde ikiz üstelik çok ağırlaştım sırtım batıyor oturunca kollarım sağ sol yatmaktan çok ağrıyor ve ellerim uyuşuyor karıncalanıyor Allah hepimizin yardımcısı olsun sağ salim kavuşalım inşallah
simgeplbyk lol Allah hepimize yardımcısı olsun senin de yardımcın olsun kuzum ikiz gebelikte çok zor bir hamilelik diyorlar 🥹
3kedili2bebekli simgeplbyk 26 hafta oldum Mayıs sonu planlı sezaryen olacağım nasipse su an gayet iyiyim 2. Gebelik olmasinin verdiği etki sanırım çok daha rahat geçiyor yorgunluk hariç henüz hazırlığım yok haftaya taşınma sürecim var sonra hazırlıklara başlarım sonra da zaten dogum gelir diye umuyorum hepinize başarılar diliyorum 😂
simgeplbyk 3kedili2bebekli teşekkür ederiz canım tabii deneyimli olmak böyle bir şey olduğu için biz yeni ebeveynler için zor geciyor galiba 🥹