ozguvenc süt şu an çok gelmiştir , bir anda inince göğüsler şişiyor ve mastit riski oluyor , bebek emse bile boşaltamıyor ilk zamanlar , tavsiyem kesinlikle sağmanız , ben öyle yapmıştım ve sıkıntısız geçirmiştim , göğüs ucu hassaslaşıyor , kanıyor bende yaşadım , Lansinoh göğüs ucu kremi kullanın , dünyanın en işe yarayan kremi. En önemlisi göğüs iç çamaşırıyla temas etmemeli , yani şöyle anlatayım , sağım yaptınız göğüs ucunuza kremi sürün üstüne göğüs kalkanı kapatıp onun üstünden emzirme sütyeni giyin , bu şekilde kısa sürede kanama iyileşiyor , iyileşip göğüs alışana kadar bu şekilde gezin