l_s_l Kızlar 19+4 teyim tam bulantılar bitti diye sevinirken bu sefer de hazımsızlık problemi başladı 2 lokma yesem karnım hemen şişiyor ve saatlerce yediklerimi sindiremiyorum bir tek bende mi oluyor acaba.Sizin nasıl gidiyor?
buglemk l_s_l ben de 24 haftalığım iki lokma yiyorum dağ yemişim gibi içim taş gibi oluyor maden suyuda içemiyorum sürekli evin içinde yürüyüp karnımı ovalıyorum
Mavilio2 24 haftalığım ve bu durumla boguşuyprum sindiremiyorum şişiyorum nefes alamıyorum üstüne bel ağrısı eklendi :( doğurmak istiyorum bi an önce
mesc edannnnur cidden iyi geliyor mu bende 22 haftalıgm bir yemek yedikten sonra saatler saatler geçiyo başka bişi yiyemiyorum şişkinlikten