eslem2121 Olur kiz ben hep sütle yiyorum onu biraz ya mikrodalgaya yada vaktim varsa tavada iyice karıştırıyorum muhallebi kıvamı oluyor üzerine fıstık ezmesi ceviz muz koyuyorum onu yedigimden beri zerre acıkma yok ayrıca yoğurtla da yiyebilirsin bu sekilde