Kızlar bebek bezler kampanyalı sleepynin 210 lu olanlarından almıştım bebeğimde şuanda kullanıyorum cırtcırtlarında sıfır yapışkanlık var çok az yapışıyor hemen geri çıkıyor molfixin de aynı şekilde 210 lu gibi büyük boyundan almıştım o da aynı ama bimin kendi markası olan bezden aldım klasik 20 li çok güzel yapıştı neden böyle illa az adet alıp fazla mı ödeyeceğiz kampanyadan yararlanamayacak mıyız ?