zngns Kendi hareketleriyle sallanan ana kucaklarindan almak istiyorum ama baybjorn çok pahalı geldi ama orta kalite bir marka önerisi olan var mı ya da kullanıp memnun kalan
momyflow zngns mamma markasının anakucağını almayı düşünüyorum babybjorn muadili zaten ona o kadar para vermektense bunu tercih edicem
Mrsakar Uygun fiyatlıların plastik aksamında kırılma olduğunu ve bebeğin kafasını yere çarptığını çok okudum. Will marka tercih ettim bende. 2 ay önce 5200₺ye aldım. Henüz kullanmadım ama plastiği bence çok daha kaliteli ve sağlam geldi
zngns Mrsakar güzel mi o markayı da gördüm şuan bi tık daha yükselmiş ama bende ucuz alıp kırılır vs diye korkuyorum
Mrsakar zngns beşiklerinden çok memnun herkes ve gerçekten benimkinin plastiği baya kalın. Çok yorum olmaması tedirgin ediyor tabi ama bence 2000₺ bandında bir üründen daha kaliteli
dika zngns hoffie marka kullandım oğluma 2 aylıkdi kattım 7 aylık di katıyordum sonra kendi girmek istmedi emekleme çalışmalarına başladığı için sanırım
zngns Mrsakar aynen yorum olmayınca tedirgin oluyorum birde daha 18 haftalık hamileyim hemen de kullanılmayacak o yüzden karar veremiyorum ama görünüşü sağlam duruyor
rabisssk e bebeğin kendi markasından almıştım ben, ama manuelliğinden pişman oldum şimdikinde elektrikli alıcam
alevgu zngns kenarda bekleyeyim ben de alacağım e bebekte pierre cardin çok duydum ona bakacaktım kullanan ya da yeni alan varsa iyi mi acaba