hilalgvc Hanımlar araştırdığınız hem maddi açıdan hemde kullanıp memnun kaldığınız bebek bezi markası varsa önerileri alabilirim
zeymoms3 Havin49_ baya kötü yapmışlar önceki gibi iyi değil ben molfix kullanıyorum bebeğimede slpy naturel aldım bakalım
Havin49_ zeymoms3 ben baydır almıyorum molfix indirme giriyor diye eşim molfix alıyor ama bemce uygun bütçeli ve pişik vs sorunu yok ama bi kaç kez bemde kötü serisine denk geldim ama malesef molfix de de oluyor
Havin49_ zeymoms3 valla ben kaş kere marketten aldım hep sorunlu çıktı molfix ama Trendyol Hepsiburada fln alınca bi sorun olmuyor