Kızlar 40+5 haftalık hamileyim bugün öğleden beri hafif sancılarım başladı 7-8-10-15 dk gibi düzensiz aralıklarla ama sürekli 20.30 gibi nişan geldi sancılarım hala 8 - 10 dk bir oluyor 30 sn kadar sürüyor yarın için yatış vermişti zaten doktor doğum hemen başlar mı yoksa sancıların sıklaşmasını evde beklemek daha mı iyi ilk gebeliğim bugüne kadar ki kontrollerde açıklık yoktu nişan gelmesi açıklık olduğunu gösterir mi