bsrbrkysr184_ Kızlar ağızda dil altında emerek erimesi gereken ilacı yutum kızımı banyo yaptırırken ağzıma aldım ermiştir biraz sonra daldım su içtim hop ilaç gitti 😱 birşey olur mu b12 ve folik asit var içinde
Armoy bsrbrkysr184_ ağızdan daha hızlı emilir normalde, şimdi mide ve bağırsaktan yavaş emilecek hiçbir şey olmaz. Ek tablete gere yok
bsrbrkysr184_ Armoy başka birşey olmaz demi 🫣 ben ilaç konusunda biraz pimpirikliyim dokunurmu fln diye korkarım 🥹
nuriyegcl Dil altı daha hızlı emilir sadece o sebeple tercih edilir tansiyon düşürücü ilaclar da öyledir genelde hemen etki etsin diye herhangi bir yan etkisi olmaz korkmayın sadece günlük dozu aşmayın tekrar almayın yani bugün 🌸
Armoy bsrbrkysr184_ hiçbir şey olmaz endişe etmeyinn; vitamin zaten ikisi de 1 kere kullanmak ya da kullanmamak bile etki etmez. Yarın kaldığınız dil altından devam 🌸