Aylin_1721 buketnurkupoglu ben 6 ay önce doğum yaptım ama 1 kere gitmiştim 18 haftaliktim dışardan başka doktora takipliydim ben çok memnun kalmiştim çok tatlı bir doktor hareketlerini hissetmiyodum onun için gitmiştim o kadar rahatlatmiştiki içimi sorularıma çok güzel cevap vermişti
buketnurkupoglu Aylin_1721 anladım çok teşekkür ederim bilgi için 🌸 bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah
buketnurkupoglu nazanakbyk doğumunuza gülnar hanım mı girecek yani gün içerisinde doğum olmayacaksa gece falan gittiğinizde nöbetçi değilse geliyor mu bilginiz var mı süreç ile ilgili
ahuazun buketnurkupoglu merhaba zorunlu sezaryan fiyatını da biliyor musunuz hastaneye sordum ama telefondan bilgi vermiyorlar
ensarenesannesi ahuazun ben 2 gün önce bilgi aldım şirin ceylan hoca için 30 normal doğum dedi sezeryan 35 isteğe bağlı sezeryan 45 dediler bende şirine gidiyorum ve çok memnunum
ahuazun ensarenesannesi çok teşekkür ederim, bana da görümcem önermişti şirin hanımı kendisi de onda doğurmuştu 2-3 yıl önce. benimde şimdi aklımda o var birde azeri olan hocanın da cok övgüsünü gördüm bu sitede gülnar huseynova’nın. ona da bakmak istiyorum açıkçası
gmznc ahuazun normal doğumu destekleyen bir doktor mu görümceniz normal mi yaptı bende gitmeyi düşünüyorum
ahuazun gmznc zorunlu sezaryen doğum yaptı kendisi. doktorun doğum şekli konusundaki tutumunu bilmiyorum maalesef
ahuazun ikizleranneyenibebek bilmiyorum maalesef 3-4 hafta sonra o hastane de gulnar hocaya gideceğim bende inşallah o zaman aklıma gelirse sorarım söylerim size
buketnurkupoglu anne2257 normal doğum 30 bin zorunlu sezeryan 35 bin isteğe bağlı sezeryan ne kadar bilmiyorum