Ayla53 Rize de olup çok memnun kaldığınız doktor var mı birde cinsiyet belli olur mu bu haftalarda şuan bulantılarım baya dindi belirtıler hafifledi baya bebekte iyidir dımı zaten birsey hıssetmıyorum şuan
Srp53 Ayla53 devlet hastanelerinde hangi doktorlar iyi bilmiyorum ben Beril gürlekle ilerledim onla doğum yaptım memnundum
serpilipk şuan hissetmemen çok normal ben Kaçkar devlet hastanesinde savcı beye gidiyordum orda çok memnunum fakat Rize devlet hastanesinde doğum yapmak istediğim için filiz hanıma gidiyorum şuan 26 haftalık hamileyim
Ayla53 serpilipk bir kaç kişi de selma hanım çok iyi dedı filizle ona çok yoğunluk var devlette sıra bulmak zorlaştı