2.doğumum olacak çok ağrım var ama bir türlü düzenli sancım gelmiyor bugün etkili olsun diye bütün evin yerlerini sildim banamısın demiyor ilk kızımı geç doğurmuştum içeride kakasını yaptığı için yoğumnakımda kaldı şimdi de çok korkuyorum önerileriniz var mı açılma ve sancı için