KubraKocak Kızlar 7 haftalık gebeyim ilk defa bugün karnım çok ağrıdı korkuyorum ya normalmi değilmi bilmiyorum
annebebeka KubraKocak normal kuzum, vücut regl sürecinden çıktiginin farkında olmadığı için sancı yapıyor diye duydum 1-2 ay regl günlerin geldiğinde böyle sancılar cekebilirsin
Busraaaakkk KubraKocak Şu an 37.haftama giriyorum hala regl sancısı oluyor. Bu tamamen normal korkmayın. Gebelik sürecinde hep yaşayacaksınız bu sancıyı. Tabi şiddetli olduğu dönem olursa doktorunuza bildirin
hsgroglu 10+2 haftalık gebeyim 8 haftama kadar sancım vardı yerleşme sancısı ve ona yapılacak hiçbir şey yokmuş