hollyymollyy bugüne kadar hiç böyle belirgin olmamıştı bu akşam çok belirgin bir bel ağrım var normal mi yaa bu haftada biraz erken değil mi🙂↔️ Gün içinde ara ara olup geçiyordu normalde sürekli olmuyordu
beyzaokanvebebek hollyymollyy 19 haftayım normalde belfıtığı ve skolyozum var şu anda da belim çok ağrıyor yine bir doktorunuza sor ama bence normal
hollyymollyy beyzaokanvebebek hiç yok benim bel ile alakalı sorunum ya noldu bi anda asla anlayamadım :(
beyzaokanvebebek hollyymollyy aslında hamilelikte herkeste oluyormuş bence korkulacak bir şey yok ama yine de bir doktoruna danış istersen ☺️