sennur32 19 subat adet 22 subat klomen basladim bes gun. kulandım pazartesi kontrol var benimle ayni şeyleri yaşayan bacilarim toplasalim daha once kulanip hamile kalanlar öneriniz var mi 😟
Mavimsimavi sennur32 12 Şubat son adet tarihimdi 14 Şubat 3. Günü doktora gittim Klomen başlattı 5 gün sabah akşam içtim 23 Şubat kontrole gittiğimde sol kasık bir yumurta sağ kasıkta 3 yumurta varmış artık gerisi Allah’a kalmış inşallah bu ay sonuç alırım alırız 🌸🩷
curcuna sennur32 canımm ben de kullandığım ay o kadar çok forumlara yazdım ki pozitif hikaye aradım kendime resmen o sebeple yazmak istedim 2 yıldır çocuk istiyorduk olmuyordu bende ileri düzey pcos var ilk kez geçen ay ocak ayının sonunda klomen kullandım 7 şubatta çatlatma iğnesi vuruldum şuan hamileyim haftaya keseyi göreceğiz rabbim size de nasip etsin🙏🏻
tugbaugur sennur32 hemen hemen aynıyızzz, 18 şubat adet 23 Şubat başladım bugün bitti Çarşamba kontrol var
sennur32 Mavimsimavi ay cok guzel rabbim nasip etsin ama icime dogdu sanki tutcak gibi olumlu enerji aldim Darisi bana ne zman bak dedi yumurta bakarken vajinal muayene mi oluyor yoksa ultrason mu
Mavimsimavi sennur32 Ayyy ağzınızdan bal damlıyor amin inşallah tutmuştur inşallah sizde güzel haberler alırsınız. Karnımdan baktı sol 23 mm sağdakiler söylemedi çatlama iğneside yaptırmadı yani gerek yok çatlayacak demişti o zaman ama bende hiç akıntı olmadı yani çatlamıştır inşallah
sennur32 curcuna benim de pcos var ama okdar cok degil aydan aya degisyior 10 aydir hamile kalma calsiyorum olmayinca doktoruma dedim klomene baslayalim oda tamam dedi uygun dedi bakalim rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin cok mutlu oldum yazini gorunce umut oldu
egegokcee curcuna bende de pcos var ve 1 yılı geçti korunmuyorum ama hala olmadı 2. Bebeğim . Doktora gidiyorum sürekli normal vitamin veriyor . açık bir şekilde ilk bebeğim hemen oldu şuan 1 yıl benim için çok uzun süre dediğim halde klomen vs.Tarzı birşeyler verip net bir sonuca varamıyorum . Kendim alıp kullansam mı aklım çok karışık .
munevverr42 Bir ay önce doktora kontrol için gittim anormal bir şey yok, yeni deniyorsunuz anca olur tedirgin olma dedi.Klomen kullanmak istiyorum kendim zararı olur mu bilginiz var mı
sennur32 munevverr42 doktorunla konus onun takibi gerekiyor mutlaka. klomenden sonra yumruta takibine gitmen lazim sonrasinda gerekiyirsa catlama ignesi yapar. kendine kendine kulanma derim
sennur32 tugbaugur rabbim hayırlisini versin senin belirtin varmi benım kasık agrim gogs hasasiyetim cok var aciyor. pazartesi bekliyorum heycanla umarim buyumustur yumurtalar haberlesim senle stresimiz gider hemen hemn ayniyiz dedin gibi beklmek cok zor
tugbaugur sennur32 ay evet gerçekten çok zor benim de iki gündür ara ara kasık ağrılarım bel ağrılarım var inşallah büyümüştür yumurta hayırlı haberler alırız insallah
curcuna sennur32 o kadar büyük stress yaşadım ki kullandıktan sonra ilk kontrolümde yumurtalar büyümemiş dedi doktor 4 gün sonra tekrar bakmak istedi resmen ilaç işe yaramıyor diye yıkıldım 4 gün sonra bir tane buldu dünyalar benim oldu ama yine ümidim yoktu hala inanamıyorum sürece güvenin doktorunuza güvenin🙏🏻🤍
curcuna sennur32 ben çatlatma iğnesi oldum ondan 1 gün sonra kasık ağrım oldu çok, 3-4 gün sonra da göğüs uçlarında hassasiyet bailadı
Cimcime30 sennur32 cnm bende sat 20 Şubat 4.gunu başladım Igneyle buyutuyor hoca dün dongumun 8.gunuydu ıgnenın 4tane vurdum gıttım baktı akşam vurduğum ıcın almadın akşam 5.yı. Vurdum sok da ıkı tane 14 mm yumurta var dedı Bnde hocam zaten kaşık ağrım var anladım orda n buyudugunu dedım oazartesı tekra cagırdı
sennur32 curcuna benim suan varya iste pazartesi gunu daha yeni bakicak yumurta ama kasik bel ağrım göğüs agrim cok var
tugbaugur sennur32 benim de Çarşamba kontrol ilişkiye devam ediyoruz ama her ihtimale karşı belki denk gelir ☺️