Kizlar napiyorsunuz ? Nasil gidiyo ? Kac haftaliksiniz ? Ben 31 hafta 1 gun ve en garip ikili kombinasyon aşeriyorum 😂😂 domatesle narşerap türklerde narşerapmi diyo acaba 😂😂 Azerbaycanca dedim anlaşilir umarim böle domatesi dogruyorum kucuk kucuk narşerabida dökuyorum ustune birazda tuz offf ye ye doymuyorum 😋 sizlerde varmi boyle karistirip aşerdiginiz biseyler ? 🙂