mirhas34 gönlünü ferah tut benim 14 Şubatta betam 663,49 du. 17 Şubatta kese gözükmüyordu. 23 Şubatta 10.000 sınırını geçmiş dediler. Size söylenen gibi rahim duvarı kalınlaşmıştı, ağrılarım vardı hiç kanamam yoktu. 26 Şubatta yani dün Allah’ıma şükürler olsun hem kalbini dinledik hem keseyi hemde minik bezelyemi gördük. Allah’a dua et. En güzellerini nasip etsin tüm annelere Rabbim inşallah. Banada göremeyebiliriz demişlerdi çünkü ama şükürler olsun gördük. Son adetinin ilk günü ne zaman?