selos1 Kızlar 24 haftalık hamileyim son 1 aydır göbeğimin tam hizası bazen anlık olarak taş gibi oluyor sonra en fazla 1 dakika içinde geri yumuşuyor. Bunu yaşayan var mı ? Kasılma mı bu ?
ebrukocak selos1 ben gebe okuluna gidiyorum hemşire o bebekten dolayı oluyor demişti sertleşir karnınız biran da rahatsız olursunuz ama kısa süre sonra düzelir dedi
saggitariuswomen serabis 17haftada olmasi normalmi? Regl agrisi gibi ağrımda var belimde karnmda tedirgun oldum
serabis selos1 belirgin bi şekilde geçen hafta başladı mesane dolu olunca da sertleşiyor aklında bulunsun bu haftalarda olması gayet normal
selos1 serabis ya tamamm böyle gün içinde 2-3 kere olup geçiyor neyseki ağrı falan yok ama yinede sorayım dedim acaba benzer durumda olanlar varmmı normal mi diye 😅
serabis saggitariuswomen 2. Trimestere geçtikten sonra regl ağrısı tarzı ağrılar yaşadım doktora sordugumda kanama vs yoksa sorun etme normal dedi
saggitariuswomen serabis bir oğlum var sagolsun gun icinde cok yoruyor beni heralde ondandir hic dinlenemiyorum