Kızlar 9 günlük bebeğim var, çocuk doktoru gaz probleminden dolayı zeytinyağı verdi bir marka önerdi aldık fakat günde 2 kez 2 mL diyor , önerdiği miktar gerçekten aşırı fazla, bağırsak hareketliliği için birkaç damla verdim fakat böyle bi rutin Yenidoğan için ağır değil mi ? Kullanan var mı?