Tehlikeli bir şey mi var 33.haftadayım karın çevresi 35 çıktı kızlar kafa çevresi ise 31.hafta :( moralim çok bozuk korkmama gerek yok değil mi 😟 kilomuz çok iyi maşallah ama korkuyorum bebeğim çok aşagıda olduğu için ölçümü yanlış çıkmış olabilir mi ?