Reyyanım doğum kilosu ve boyu
14 Aralık 2,800 ve 47 cm doğdu
14 ocakta 3.800 dü
17 şubatta kilosu 4.700 boyuda 54 cm di
Ama kim kızımı görse bune diyor gelişmemiş çok minik halen yeni doğan gibi diyor
Nekadar minyon tipli desemee yok yo gelişmemiş diyorlar. Kızım mama içmiyor anne sütü tek alıyor