bsraersnn Haftamdayim acı yemeye başladım sorun olur mu ara ara canım çekince yiyorum asiriya kaçmadan🥺
serabis bsraersnn lavaboda sorun olur sadece 😂 hemoroid ya da makat çatlağı olabilirsin ona çok dikkat et bol bol su içmeyi ihmal etme
ssdml bsraersnn ben de yiyordum bisey olmadı ama biraz daha ilerleyen haftalarda inanılmaz mide yanması yapıyor mecburen bırakıyorsunuz
fgormez bsraersnn ben çok yerdim o haftalarda seviyorum acıyı dayanamıyordum😁çıkışı hariç sorun olmaz
aslmoms Yemesi güzel olurda çıkması problem olabilir . 😀😀 benimde midemi mafediyor yiyemiyorum maalesef
bsraersnn eminaas eminaas ilk 3 ay yasak zaten ama sonrasında yenilir mi bilmiyorum dayanamayıp yiyorum arada ben🤭🤭çok abartıya kaçmadan tabi
Denizj bsraersnn mide ve bağırsak sorunu dışında hiç tehlikesi yok seviyosan ye gitsin ileriki haftalarda hiç yiyemiyosun hele doğum sonrası aman süte geçecek diye bir çok şey hayatından çıkıyor. Tadını çıkar🥰