Kızlar doğum yapalı 2.5 gün oldu benim 2. Sezaryen doğumum kendimi hep sakin tutmaya çalıştım sanırım bu yüzden zorluk çekmedim doğum gitmeden önce çok sakindim sabah 8 de hastaneye geldik odamıza çıktık biraz kendi hazırladığım süslemeleri yaptık sonra ameliyat önlüğünü getirdiler giyindim Nst ve damar yolu yapıldı hemen doğumhaneye aldılar orda ki ekip hepsi bayandı çok rahat ettim sanırım o yüzden de bana çok moral verdiler ilk iğnemde çok ağrı olmuştu ama bunda hiç hissetmedim sondayı da iğne vurulduktan sonra yaptılar onu da hissetmedim kızımı hemen çıkardılar öptüm sonra biraz göğsümde çarpıntı oldu ve bulantı çekiştirmelerini çok hissettim bde titreme oldu bitirdiler yarım saat kadar sıcak hortum tuttular o çok iyi geldi odama çıktım az da olsa sütüm geldi emzirdim ilk yürüyüşümde kolay oldu kendi başıma tuvalete gittim gazımı da hemen çıkarttım ama 4 lt su içmişimdir 3 tabakta çorba içtim kendimi iyi olmaya çok odakladım çünkü bana bakacak kimsem yoktu ertesi gün çıkardılar oğlumla oyun oynadım bugün oğluma çorba yaptım yedirdim kızımın bütün bakımını yaptım çamaşırlarını yıkadım benim doğumum bu şekilde geçti ama herkes benim kadar kendini zorlamayabilir yardımcı olanı varsa yaptığım yanlış olabilir benim şu an hiç ağrım yok değil iki büklüm yürüyorum yanma da var ama dediğim gibi oğlumdan çok çok daha kolay bi doğumdu sorularınız varsa sorabilirsiniz