hzelll Kızlar hastaneyi çok övüyorlar ama gidipde memnun kaldığınız doktor var mı 5. Ayıma girdim hala doktor bulamadım :(( yardımmm
Bhar34 hzelll şu an gitmiyorum benim arkadaşımın doktoruydu doğumu onda yaptı bende kontrol için fln gittim bayağa ilgiliydi üstünde duruyor birseyin
thygn Zuleyhaaydn merhaba bende ezgi er hanıma gidiyorum özel istek üzerine doğuma giriyor mu acaba nasıl oluyor yoksa hangi doktor nöbetçiyse o mu giriyor . doğumunuz oldu mu bu arada
Zuleyhaaydn hzelll nasıl yok daha bu akşam randevu aldım kendisine 3.ayımdan beri aynı doktora gidiyorum . Son haftalarımdaym bu hafta doğum tarihini belirleyeceğiz hatta
hlykrklc34 Zuleyhaaydn merhaba bende tuzla devlete gidiyorum ama belirli bir dogum tarihi vermiyorlar size nasıl verdiler acaba anlatabilir misiniz