pattis Benim de beta 5200 ve hala kese görülmedi. Sol tüpte bir şey var dedi, dış gebelikten şüphelendi, ama rahimde de nokta gibi bir şey var dedi. Arada kalınca 2 gün sonra tekrar bakalım dedi. Yarın tekrar gideceğim bakalım tekrar bakacak. İnşaallah güzel sonuçlar alırız 🥹