fatmaa51 selos1 regenesis max plus mu yoksa sadece regenesis mi ben regenesis maxı 800e aldımda her eczanede ücret aynı oluyor diye biliyorum
selos1 fatmaa51 Sanırım 800 dü son aldığım ilk aldığım 600 küsür biseydi zamlanmıs mı yoksa max plus mı daha pahalı anlamadım🥲 ilk aldığım regenesis maxtı 2. Ye regenesis plus verdiler güncellendi diye
tazenne aysumu sen kendine bir elenetal 2 al bacım. Bir gün iç bir gün içme. Biz Bebeğimiz iyi olsun da ne gerekiyorsa yaparız diye bazen duygularımızla oynuyorlar.
fatmaa51 selos1 max 800 tl Max plus ise 600 tl Ben kardeşime git regenesis max al dedim gitmis plusunu almis onu vermisler ellerinde kalmadigi icin plusun içerik biraz daha yoğun max’a göre
selos1 fatmaa51 evet daha çok yoğun bi kokusu var zaten bende maxtan memnundum plus bitsin tekrar max alıcam sadece bana da artık güncellendi dediler öyle verdiler ama satmak için mi yoksa neden bilmiyorum baska bir eczaneye de sorucam
yaseminkarakus0728 aysumu bende bugün aldım canim 1920 TL çok pahalıymış. Sen nasıl kullanıyorsun ilacı pembe olan mi akşam mavi olan mi
glsevde Multivitaminlerin içerikleri aşağı yukarı aynı zaten internetten iceriklerini karşılaştırın bende regenis kullanıyorum boşuna her ay o kadar vermeyin bence yazık günah
Aykerny aysumu 950 tl ye Ragentra max second kullanıyorum devletteki doktorum yazmıştı özeldeki doktorumda güzel ilaç kullanabilirsin dediği için sıkış tepiş alıp kullanıyorum sağlıklı olsun diye hiç araştırmadım başka vitamin