dgngr ben bebek arabasını beğenmedim aldım hata bi kere deneme amaçlı bahçe de sürdüm çok sarsıyor ellerim titriyordu sürekli aşırı rahatsız edici geldi bana çocukta içinde rahat etmedi iade edil chicco liteway 4 aldım ben baston model aldım çok memnunum