Merhaba şu an 16. Haftalık hamileyim ve hamile kalmadan önce hep eşimle oğlumuz olursa Aslan zeyd koyalım diye düşündük rabbimde bize erkek bebek nasip etti ama dün gece rüyamda doğum yapıyordum ve bebeğim dünyaya geliyordu ama doktor bu ismi koyma diyordu neden dediğim de koyma diye iki defa söyledi rüyamda bende haliyle isimden biraz soğudum ve düşünüyorum sizce siz olsanız koyar mıydınız ?