defnoloj iremzabun kullandım. Suyum gelince otu suya koyup dua okuyup evden çıkmıştım. Çok şükür açılmam güzel ilerlemişti ebeler öyle diyordu
defnoloj iremzabun vallahi 5 yıl geçmiş üzerinden neydi hatırlamıyorum ama internetten araştırıp bulmuştum