anonimhesappp 4+2 de ilk beta 690 . 2 gün sonra aynı yerde aynı saatte; 4+4 de 1080. %56 artmış görünüyor. Böyle olup sonradan yükselen var mı yada dış gebelik/ kimyasal gebelik bu değerlerde oluyor mu ?
sarilale123 anonimhesappp benim de Beta az ilerlemişti hatta sağlık ocağındaki Dr düşük yaparsın sağlıklı gebelik olmaz falan diye beni ağlatmıştı ama doktoruma sorduğumda yoo gayet iyi ilerliyor dedi hamdolsun şu an 19 haftalık olduk
Bykessra anonimhesappp sınıra çok yakın üçüncü kanda netleşir illa herkesin iki katı artmıyor yüzde 60 da yeterli seninki yakın sayılır