İş yerim doktor kontrolü olduğu günler tam gün izinli olduğumu söyledi, yasal olarak da hak bu bildiğim kadarıyla. Ancak o gün doktordan rapor almamı istiyorlar. Siz nasıl yapıyorsunuz, rapor almak zorunda mıyım yoksa orada muayene olduğumu gösteren belge almam yeterli mi? Rapor hakkımı kullanmasam olur mu?