32+0 da gittim benimde ileride bebiş kg vs göbekli bebek dedi. Bende çok iri olur diye çekiniyorum su fazlalığım vardı 24-28 hafta arasında o yüzden iri diye üzülüyordum. Beslenmemi daha da düzeltince su seviyesi de düzeldi. Bebişin beslenmesi iyi dedi doktor. Güzel besleniyorsun dedi. Protein ağırlıklı besleniyorum. Karbonhidratı abartmıyorum kontrollü alıyorum. Tabakta denge önemli. Yumurta istemesemde kesin yiyorum. Beyaz peynir ya da lor Peynir tüketiyorum. Abartmadan ceviz badem günde 1 meyve. Ekmek olarak sadece ekşi mayalı ekmek tüketiyorum bir kaç aydır. Yoğurt tüketiyorum bir de içine karabiber zerdeçal kekik vs ekleyip. Süt tatlıda oluyor ya da kahve içersem ancak. 6 aya kadar da her gün yarım avakado tükettim. D vitamini ve omega içeren bir takviye de kullanıyorum. Kan hapım da mevcut.