Ruveysa Sabahtan beri bir soru soruyorum neden kimse cevap vermiyor işinize geldiğine mi cevap veriyorsunuz ? Yeni katıldım bilgim de Yok
Eda0509 Ruveysa canım ben gördüm yazdığını ama dediğin hastaneyi ve doktoru bilmediğim için cevap yazmadım 😊
AlyaSu Ruveysa canım işine gelene değil genelde bilgimiz olduğuna yazıyoruz öyle düşünme birçok kişi bildiği konuda yardımcı oluyor sağolsunlar
Esra1260 Tatlım işe gelmekle alakası yok yazdığın doktor ve hastaneyle alakalı kimsenin bilgisi yok demekki fikir sorsan herkes yardımcı olur İnan
Deletedmom422 Yeni katıldın ve dakika 1 gol 1 milleti mi azarlıyorsun. Tabiki herkes bildiği şeye gördüğü şeye cevap yazıyor.
Sengulkrgz Ruveysa Bilgim olana cevap veriyorum sizde hastane ve bir doktor hakkinda bilgi istemissiniz bilgimde yok.Ne yapalim simdi anlamadim ki
Mrvkoz Ruveysa canım bende yeni gördüm kusura bakma bebekten fırsat bulup bakamıyorum sık sık 🙈 ben dorukta doğurdum embiye hanım iyi bir doktor ama doktor arayısında mısın kaç haftalıksın
Ruveysa Mrvkoz 20. Hafta içindeyim kuzum ve doktor arıyorum Kemal bey olması lazım dorukta hem Kemal bey hemde embiye hanımı çok övdüler ama çok arada kaldım Kemal beye randevu alamadım mecbur embıye hanıma aldım ama bilmiyorum nasıl doktor
Mrvkoz Ruveysa kemalciğim 🥰🥰 benim doktorum o kadar memnunum ki anlatamam doğumum bile muhtesem gecti onun sayesinde tereddütsüz gidebilirsin
Ruveysa Mrvkoz canım tekrardan rahatsız ediyorum ama kusura bakma lütfen. Çıkarken Doğum parası ne kadar ödedin acaba ? 2650 tl dediler bana ama sonrasında fiyatı yükseltirler diye korkuyorum tahlil parası falan alındı mı senden ekstra falan ?
serdenli Ruveysa valla bende sordum bana da verilmedi cevap ama terslenmiyorum😂 canı istememiş veremiştir veya sorduğmu bilmiyodur vermemiştir deyip geçiyorum çokta dert değil
Mrvkoz Ruveysa 2065 tl ödedik. 65 tl de bebişim küvezde kaldığı için. Sana neden o kadar fiyat verdiler anlamadm epidural fln mı istedin yoksa sigortan mı yok