tugce0736 Kızlar ben 14. Haftadan beri hissediyorum tekmelerini bile net hissediyordum ama üç gündür hiç hissetmiyorum sadece arada bi minik batmalar oluyor sizce normal midir hastaneye gitmeye de korkuyorum kötü bişey duymak istemiyorum
1905_1 Ben ilk 17.haftada hissettim su an 18 haftaliğım arada hissediyorum bazen hissedemiyorum. Senin gibi korkuyorum Allah yardımcımz olsun. Ben en çok karnım açken hissediyorum
Bubbless Ben suan 19 haftalığım ilk hissetigimde 17 haftalıkken çok netti ama artık çok nadir hissediyorum bende arada endişeleniyorum günde 1 kere fln anca hareket ediyo nerdeyse Doktora sordum daha küçük oldugu icin normal dedi öyle biraz rahatladım
ozgeBudak006 Ben 17 hafta yenı oldum daha hiç hissetmiyorum neden ya ıkınci gebelım bıde endıselenmeye basladım bende 😒
aslanbarlasss ozgeBudak006 bende hissetmiyorum açıkcası üstelik 17 haftalığım ve 2. Gebeliğim bence daha küçükler
ozgeBudak006 aslanbarlasss ya bende öyle daha küçük bir kaç haftaya net hıssederim diye düşünüyordum hep sonra burda 10 haftamda hıssettim diye yazanı gördüm çok şaşkınım yani nasıl olur😃
ebrru_ ozgeBudak006 10. Haftada daha bebek kendi zor hareket ediyor bir de bunu hissetmiş 😂😂😂 ilk gebeliğim 19+4 de hissettim 22. Haftaya kadar hissetmemek normal sayılıyor.
aslanbarlasss ozgeBudak006 ilk gebeliğimde bende öyle düşünüyordum aksjaj cahillik etmişim doktora sorduğumda damarın atıyor onu hissediyorsun demişti 😂 acemi anne olduğum için çocuğum oynuyor ne kıpırdak bişey falan diyip sevinip eşime söylüyordum o daha gariban inanıp seviyordu 😂🙈
tugce0736 Dayanamadım doktora gittim kalp atışını dinledim yer değiştirmiş belki de yeni yerinde hareket etmek istemiyo çocum :)
ozgeBudak006 aslanbarlasss bende öyle düşünüyorum yanı imkansız 😂 damarın atar bagırsak hareketi olur vs olurda olur yani bebek olmaz😃