tosbito Erken gidip stres olmak istemiyorum da hem kese hem kalp atışı için kaçıncı haftada gitmeliyim? Siz kaçıncı haftada kalp atışını duydunuz 🥹💗💗
aslig tosbito canım 3. Haftada kanla öğrenmiştim. Doktor 6. Haftaya kadar bekle öyle git demişti kese de görünür kalbini de duyarsın diye. Ben de 6. Haftada gittim ikisini de gördüm şükür.
tosbito aslig bende 3. Haftada öğrendim. Bugün 4 hafta 2 günlük daha🥹 6-7 hafta gibi gideyim o zaman bendee Hayırlısıyla sağlıkla göreyim inşallah 💗
birnur61 tosbito benim bildiğim 2000 lerde alttan 3000 lerde çıktığında karından bakıldığında görülebiliyor