kanmamakl Şeker yükleme yaptırdım sonucum açlık 97 çıktı sınırı geçildiği söylendi siz neler yaptınız bu durumdA
MAMA13 kanmamakl Geceleri ayağınızın altında yanma oluyor mu bende bu şikayet var doktor şeker yüklemesi yapalım dedi Martin ikinci haftası gidicem
mercan25 kanmamakl sınır 100 diye biliyorum Ben de baya kiloluyum doktorum yaptirdi önden 87 çıktı mükkemmel demişti
kanmamakl MAMA13 yok olmadı sadece çok açıkıyorum ve çok halsiz oluyorum bununla alakası var mı bilmiyorum ama hep uyku oluyor
kanmamakl tugcelice07 doktor bana sabah akşam ölç kadın doğum acile geleceksin dedi size bişey dedi mi tokluk olanlar normal çıktı açlık biraz yüksek dedi
Gmoli kanmamakl benim vardı çok yüksek değildi diyetle hallettik 7 kg aldım bebeğim 3 kg 100gr doğdu diyetle halledebilirsiniz sizin karınıza normal doğum yaptım
tugcelice07 kanmamakl bana ölç demedi şekere dikkat et dedi sadece açlık yüksek çıktı diğerleri normal
dgngr kanmamakl ilki 70 lerde, 2. Saat 90 larda, 3. Sü 112 çıktı. Senin ilkiyse çok az fark var aramızda. Gebelik diyetisyenine gittin mi?