kaderveannesi
Önce yatış yapılıyor hastanede kalacaksınız yani takip edilmesi gerekiyormuş kanamanın
Önce ilaç verdiler kanama başladı ilaç biraz üşüme titreme yapabiliyor ilk verildiğinde o gece sabaha kadar aralıklarla gelip ilaç veriyorlar
Ertesi gün doktor kontrol ediyor kanamayla atılmış mı kalan parça var mı diye eğer varsa bende vardı çok kısa 10-15 dk bir işlemle temizliyor içeriyi aynı zamanda ultrasonla kontrol ediyor birşey kalıp kalmadığını sonra ağrı kesici filan verip dinlendiriyorlar ve sonra iyi olunca taburcu ediyorlar zor değildi işlem sırasında biraz acı oluyor ama 1 saate geçiyor birşey kalmıyor sonra verilen ilaçları kullanıp kontrole gidiyorsunuz
Dış gebelik değildi benim ki aynı mı olur bilmiyorum benim sürecim bu şekildeydi